A HÁROM SZAKTERÜLET ALAPKÖVETELMÉNYEIT MEGHATÁROZÓ TÖRVÉNYEK
SZOLGÁLTATÁSAINK >
Folyamatos Feladatellátás
Bízza ránk Folyamatos Feladatellátás formájában szervezetének munkavédelmi, tűzvédelmi, környezetvédelmi, valamint emelőgép ügyintézéssel kapcsolatos teendőit!
A bírságok, balesetek és káresetek csak úgy védhetők ki, ha a szervezetek megfelelő tudású szakemberekre bízzák munka-, tűz- és környezetvédelmi, valamint emelőgép ügyintézéssel kapcsolatos feladataikat. A jogszabályok ráadásul elő is írják, hogy adott létszám és kockázati besorolás esetén mely szakterületről, hány személyt, és hány órában kell megbíznia feladatellátással. A kompetens szakemberek állományban történő foglalkoztatása azonban költséges, körülményes és kockázatos is lehet. Helyette a biztonsági feladatok folyamatos kezelésére érdemes olyan szakmai szolgáltató céggel szerződnie, amely rendelkezik tevékenységére vontakozó szakmai felelősségbiztosítással.
Amit nyújtunk önnek a Folyamatos Feladatellátásra kötött szerződés keretein belül:
-
Szerződésben rögzítjük azokat a feladatköröket és teendőket, melyekre Ön külső szakembert keres;
-
Delegáljuk a megfelelő szakembert, szakembereket;
-
Szolgáltatásunk alapelemeként egyedi benchmarking alapú audit rendszerünkkel elvégezzük a kiválasztott szakterületek jogszabályi auditját, feltárjuk a hiányosságokat, és kimutatjuk a jogszabályi megfelelőség százalékos értékét;
-
Kezeljük az összes felmerülő szakmai feladatot a kiválasztott szakterületeken;
-
Folyamatos rendelkezésre állást és jogszabályfigyelést biztosítunk;
-
A feladatokat cégünk egyedi szolgáltatási folyamata mentén végezzük, melynek alapja az átláthatóság és a mérhetőség;
-
Mindezt a szerződéskor meghatározott átalánydíj mellett.
Folyamatos Rendelkezésre Állás kisebb méretű és kockázatú szervezetek számára
Vannak olyan gazdálkodó szervezetek, melyek létszámuknál és tevékenységük kockázati osztályánál fogva jogszabályilag nem esnek abba a kategóriába, hogy nagyobb óraszámban kelljen munka-, tűz- és környezetvédelmi szakembert alkalmazniuk. Minimális biztonsági kötelezettsége azonban ezeknek a szervezeteknek is van! Mi ezeket távolról kezelni tudjuk, ezen felül:
- Megtartjuk a kötelező éves oktatásokat;
- Ha baleset történik, kivizsgáljuk, dokumentáljuk;
- Kötelező dokumentumaikat naprakészen tartjuk;
- Képviseljük őket a hatóságnál;
- Figyeljük a számukra releváns jogszabályokat és jelezzük a változásokat;
- Mindezt nagyon kedvező havi átalánydíj mellett.
Ha az Ön szervezete ebbe a kategóriába esik, további tájékoztatásért vegye fel velünk a kapcsolatot!
-
Szakmai hírek
Tűzvédelmi szabályozást érintő BM rendelet
Belügyminisztériumi rendelet jelent meg az egyes tűzvédelmi tárgyú BM rendeletek módosításáról.
-
Esettanulmányok
Saját fejlesztésű felmérő rendszerünk első gyakorlatba ültetésére az ACCOR-Pannonia Hotels egységeinél került sor 2006-2012 között. A kezdeti időkben a szállodalánc magyarországi tagjai közül a felénél kaptunk lehetőséget elkezdeni a munkavédelmi, tűzvédelmi és környezetvédelmi szolgáltatásunkat... -
Letölthető dokumentumok
-
Megbízóink véleménye
“Jó döntést hoztunk, mikor az EU-SYNCHRONIC-ot választottuk."
„Munkájával teljes mértékben meg vagyunk elégedve.”
- EU-SYNCHRONIC Munka-, Tűz- és Környezetbiztonsági Kft.
Cím: 1149 Budapest, Nagy Lajos király útja 117.
Telefon: +36 1 350 0967
E-mail: info@eusynchronic.hu